vrijdag 28 oktober 2011

Boetseersels

Vorige week heb ik (Danielle) een workshop boetseren gevolgd bij Nathasja van Tazzels. Ik heb daar een indiaantje gemaakt die thuis meteen al is gedoopt tot Pocahontas. :)
Nathasja heeft tijdens de workshop ook een chineesje gemaakt. Ze had namelijk al een blank meisje, een negerinnetje en dus het indiaantje en daar kwam nog een chineesje bij. In de stijl van de hele wereld..
Bij thuiskomst ben ik ook gelijk weer gaan boetseren en heb ik een versie op het chineesje gemaakt. Nu moeten de overige 2 zo snel mogelijk gaan volgen!!

Klik op de foto voor een grotere weergave

Klik op de foto voor een grotere weergave

1 opmerking:

  1. Ik vind het zo knap dat je dat kunt maken, ik zou niet verder komen dan knikkers op kerstballen, haha. Prachtig, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij vinden het altijd onwijs gaaf om jullie reactie's te lezen! Dus bij deze, laat niks je tegenhouden :D !