maandag 22 augustus 2011

Mobiel hoesje

Speciaal voor Marjolijne! ;)
Ik (Danielle) heb sinds 2 dagen een nieuwe telefoon.. En die vind ik iets te duur om er slordig mee om te gaan, dus heb ik er een hoesje voor gehaakt.
Toen hij bijna af was bedacht ik me dat het ook wel leuk zou zijn om er nog een voering in te doen. Dan staat het en een stuk mooier, maar dan ben ik ook meteen al mijn draadjes van het afhechten goed kwijt.
Dus de voering is er nog ingezet door Hilde.

Klik op de foto voor een grotere weergave

1 opmerking:

  1. Haha, speciaal voor mij een posting: dat is nog eens service ;-)
    Wat een prachtig hoesje joh, en die knoop maakt het helemaal af. Zo´n voering lijkt me een heel gepriegel maar het is wel erg chique! Mooi staaltje samenwerking....

    P.s. Door al die mooie dingen die jullie maken ben ik ook met halen begonnen! Eerst maar eens een dekentje voor de kinderwagen, lekker simpel maar nu al zooooo verslavend! Dusse....bedankt voor de inspiratie, ik heb er (weer) een hobby bij!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij vinden het altijd onwijs gaaf om jullie reactie's te lezen! Dus bij deze, laat niks je tegenhouden :D !