dinsdag 29 maart 2011

Crea Nagels

Hehe.... eindelijk van het weekend weer eens een keertje mijn nagels gedaan! Ik denk dat zomaar iets van 6 a 7 weken geleden was dat ik ze voor het laatst had gedaan, waar normaal 3 a 4 weken voor staat! Hoog tijd dus! En na weken nagellak op mijn nagels te hebben gehad had ik dit keer weer eens zin in een zomerse french manicure!
En nou dacht ik vanmorgen nog een leuke nailart op mijn nagels te maken, nl vrolijke zomerse bloemetjes.. Maar dan doe je je verf potjes open en dan zijn ze 100 % uitgedroogd.... fijn!!! Dus toen maar wat anders verzonnen.. vrolijke streepjes in een heerlijke knalroze kleur!

Klik op de foto voor een grotere weergave

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij vinden het altijd onwijs gaaf om jullie reactie's te lezen! Dus bij deze, laat niks je tegenhouden :D !