dinsdag 29 maart 2011

Kuise Meisjes

Ook ik doe mee aan deze hype. Het is bedacht en ontworpen door Gigi Ravelli en Marly van der Velden, ook weer Lorena en Nina in GTST. Wie kent ze dan ook nog niet inmiddels.
De gedachte achter kuise meisjes is het dragen van 1 oorbel. En dan met een bloem eraan. Ze zijn te koop op kuise meisjes. Maar.. Ze zijn gewoon echt duur! Daar komen we niet onderuit! Ik heb er inmiddels toch wel 1e aangeschaft omdat ik er echt verliefd op was!

Maar dat kan natuurlijk ook anders! Je kan op heel veel plekken gewoon alle onderdelen los van elkaar kopen en in elkaar zetten! Dat heb ik nu ook gedaan.. Eerlijk is eerlijk, de echte van Kuise Meisjes zijn wel echt kwalitatief een stuk beter en mooier! Maar daar ben ik ook alleen maar blij mee, want dan was het iig geen weg gegooid geld ;D.

Hoe heb ik het nou gedaan?? Je koopt gewoon losse ringen (oorbel) bij de drogisterij of een juwelier, net wat je zelf wilt. Dan koop je op internet bijv hier of hier of ergens in een kralenwinkel bij jou in de buurt kralen en hangers. De bloem kan je ook hier kopen of je gaat gewoon naar de Xenos, Action, Intratuin of een andere winkel bij jou in de buurt waar ze nep bloemen verkopen. Dan haal je bij de nep bloemen de knop eruit. De blaadjes maak je even met lijm aan elkaar vast, of als je handig bent met een ringetje zodat ze verankert zijn. Dan rijg je alles aan je oorbel en heb je je eigen kuise meisjes oorbel!
En het leuke is, als je nou verschillende bloemen en hangers hebt, kan je iedere dag een andere oorbel maken!

Klik op de foto voor een grotere weergave

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij vinden het altijd onwijs gaaf om jullie reactie's te lezen! Dus bij deze, laat niks je tegenhouden :D !