maandag 28 maart 2011

Shoppen

Vandaag ben ik (Danielle) een dagje aan het haken geweest met een vriendin van mij. De dag zijn we begonnen met shoppen. En wel bij echtstudio. Heel verslavend. Ik had wel een lijstje meegekregen van mijn moeder om een pieper voor in een koekeridoo schaapje mee te nemen. Maar verder had ik mezelf beloofd om niks te kopen aangezien deze hobby natuurlijk niet goed is voor de portemonnee.. Maar ja.... dat werkt niet zo natuurlijk... Dus verlieten wij de winkel met goed gevulde tassen!

Wat heb ik gekocht?? Een heel erg leuk boekje wat al een hele tijd op mijn verlanglijstje stond en ik hem niet kon laten liggen! Namelijk Minihondjes en katjes haken.
http://www.echtstudio.nl/zc/index.php?main_page=product_info&cPath=3_36_41&products_id=757
En uiteraard nog neusjes voor de katten, neusjes voor de honden hebben we al in huis.
Binnenkort laat ik onze versies zien van de honden en katten!!


2 opmerkingen:

  1. Hoihoi crealadies Hilde & Danielle!

    In het najaar heb ik 'n heel leuk haakboekje gekocht met ook daarin minihondjes; o.a. beagletjes. Het lijkt zo duidelijk beschreven, maar ik kwam er al hakende toch echt niet uit en vervolgens laten liggen in de kast. Vroeger wel eierdopjes gehaakt, maar verder niet...
    Geven jullie ook wel'ns lesjes haken?;)
    Zou fijn zijn?

    Groetjes,
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie blog en creaties trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij vinden het altijd onwijs gaaf om jullie reactie's te lezen! Dus bij deze, laat niks je tegenhouden :D !