vrijdag 20 mei 2011

Kaart

Zoals wij laatst al vertelden in onze give-away hebben wij er een nieuwe hobby bij. Namelijk kaarten en kado doosjes maken. En dan het liefst een beetje in een vintage stijl. Ik heb een kaart gemaakt in de stijl van Tim Holtz. Ik heb gebruik gemaakt van Distress inkt. Daarmee heb ik de kaart ingekleurd. En dan met verschillende stempels leuk maken en een achtergrond opbouwen. En het leuke van deze kaart is dat je in de kaart 3 waxinelichtjes kan doen. Dat geeft net even een beetje extra!

Klik op de foto voor een grotere weergave

2 opmerkingen:

  1. Hallo dames,

    Via via ben ik op jullie blog terecht gekomen, wat ziet het er allemaal leuk uit, ik ben dan ook volger geworden hoor!

    Misschien vinden jullie het leuk om ook eens bij mij te komen kijken, ik geef nl. een hele leuke candy weg, een paar hippe opgepimpte teenslippers!

    Dus neem een kijkje op http://plendesign.blogspot.com volg de "regels" en doe gezellig mee!

    Groetjes, Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooiiiiii! Ik heb dit model ook eens gebruikt voor een cadeautje en het was echt een succes. Je kunt er allerlei leuks in stoppen. En de technieken die je gebruikt hebben zijn echt gaaf!

    Groetjes, Marjolijne

    BeantwoordenVerwijderen

Wij vinden het altijd onwijs gaaf om jullie reactie's te lezen! Dus bij deze, laat niks je tegenhouden :D !